Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

piątek, 29 kwietnia 2011


Mój pierwszy jamnik
Oto mój ukochany jamnik Red,był moim pierwszym jamnikiem i pierwszym psem jakiego miałam.Podobnie jak Minio nie posiadał rodowodu,był kupiony na targowisku z pudełka :)Mimo to bardzo się z niego cieszyłam bo bardzo na niego czekałam.Jako dziecko nie wiedziałam jeszcze za wiele o tych psach i jego potrzebach,dziś to już zupełnie co innego.Red był uroczym i najukochańszym psem na świecie.Miał też swoje wady ale zalety przeważały :D Dożył z nami 17 lat i nie wyobrażałam sobie tej chwili gdy go zabraknie.Nadeszła Ona nie spodziewanie majowego dnia,nie było mnie wtedy przy nim choć gdybym mogła to bym towarzyszyła mu w drodze za tęczowy most.Myślę że miał dobre i radosne psie życie,nie był bity ani gnębiony,nie siedział na łańcuchu,dostawał codziennie jedzonko a nawet swoje ukochane herbatniczki.Kochana wierna psina do końca:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz