Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 4 lipca 2011


Minio od piątku nie ma ochoty wychodzić na podwórko.Szybciutko załatwia to co trzeba i myka do ciepłego domku.Pewnie tęskni za słoneczkiem bo wtedy przy najmniej może poleżeć i poleniuchować na trawce , pogryźć patyczek,albo poganiać ptaszki :D Cóż...jak na razie musi przetrzymać te pochmurne dni,kiedyś przecież przestanie padać.Szkoda tylko ,że pada właśnie wtedy gdy mam wolne :( jakaś złośliwość losu<foch>  Mam tydzień wolnego i chciałam przejechać się z Miniem na Pola Mokotowskie a tu kicha.pada.pada i padaa i przestać nie może wrrr....trudno.Mój maluch w domu się nudzi,wynajduje sobie różniaste zajęcia np.wyrywanie nitek z dywanu za łóżkiem,czyli tam gdzie go nikt nie widzi ,wredziol mały :)) Czekamy więc na poprawę pogody aby wybrać się na dłuższy spacerek,oby się doczekał. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz