Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 6 lipca 2011

Ooooo  rany,znowu pada od samego rana:( kiedy się to skończy?Ja wiem ,deszcz oczywiście jest potrzebny,ale żeby lało tyle dni...już starczy!!! Wczoraj myślałam że ta pochmurna passa się już skńczy a tu proszę znowu to samo....ehhh....Ja to mam pecha.Cały wolny czas w domu.Miniek znudzony na maxa,nawet jeść mu się nie chce.Zaczynam się troszkę o niego martwić bo chłopak mi mało je,jak wróbelek dosłownie.Może ta pogoda też go tak przygnębia,albo jedzenie mu nie smaukuje i tyle :(A może powinnam wrócic do jedzenie z puszki???Hmm...tyle pytań :P Chrupki beeee . kurczak beee...łapki kurze beee...nic nie chce,wszystko jest na beee! Podziobie trochę i to starcza,by tylko się nie rozchorował.Leży teraz biedaczycho na kocyku i wzdycha z nudów próbując zasnąć,bo co tu pozostało.Zabawa w domu z Pańcia już mu nie wystarcza,chciało by sie pobiegać i poczuć wiatr w ucholach :))Czekamy dalej na ładną pogodę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz