Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

czwartek, 7 lipca 2011


Na szczęście dziś pogoda o niebo lepsza niż wczoraj,nawet słoneczko łaskawie wyszło pod koniec dnia.Wzięłam więc Minia na dłuższy spacer do parku aby się wyszalał.Trawa była jeszcze wilgotna ale młodemu to wcale nie przeszkadzało:)Miał tyle energii że wisiało mu wszystko,chciał tylko się wyhasać.Oczywiście glutek pogryzł swoje patyczki,wytarmosił się w trawie,poganiał wrony które tak lubi dręczyć,po prostu chłopak był w swoim żywiole :)A pod koniec spacerku spotkaliśmy kolegę który miał ochotę na spólną zabawę.Ganiali się jak szaleni,podgryzali się,podszczypywali,istna młócka:)Cieszyłam się że psiak ma okazję się pobawić bo nie często się to trafiało.Bawili się tak chyba z 40 minut bezustannie.Miniek był potem tak zmęczony że do domu ledwo doszedł o własnych siłach:))Potem klapnął doopką na kocyk i zasnął.Fajnie że ten dzień był udany przynajmniej dla psiaczka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz