Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 8 stycznia 2013


<Ziewanie>  Nic dziś ciekawego się nie działo,zimno było i tyle.Znowu wiatr dmuchał mi w uszy....Moja Pani coraz słabsza :( cały czas tylko chodzi po mieszkaniu mówiąc że jej zimno.Zabrała mnie jednak do parku po pracy za co jej bardzo dziękuję :) Pobiegałem sobie na polance z patyczkiem.Pańcia też odrobinę się poruszała jednak głównie to ja biegałem nie chciałem jej męczyć :) W parku  mało ziomali.Spotkałem tylko szaloną Bajkę biegającą za swoją piłką i wilka.Oczywiście nie omieszkałem nagadać temu wilkowi parę słów.Pańcia powiedziała jednak żebym nie pyskował bo kiedyś mi się od większego dostanie.Możliwe ...ale skoro był na sznurku to nie wiele mógł ;p  Niech sobie nie myśli że skoro jestem mniejszy to może rządzić się jak szara gęś w "moim" parku :))

Ooooo i znów coś pada z nieba.Czy to śnieg? Lubię śnieg ale wtedy jest zimno i to bardziej niż teraz.No dobra,nie będę dziś smęcił bo sam nie mam na to ochoty.Jeszcze tylko krótki spacerek na Placyku i idę spać.Zmęczył mnie ten dzień<ziewanko>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz