Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 5 września 2011

Mam ostatni takie przeboje z Miniem że szok co bym nie zrobiła mu do jedzenia to on nie chce.Już na głowie staję by zjadł coś co lubi,trudno jednak trafić w jego gusta"syjamski kotek" cholera jedna ;p Wczoraj wypadł mu znów ząb,być może to On był przyczyną braku apetytu ale na Boga,przecież On nie może zostawiać mi pełnych misek dzień za dniem bo nie będzie miał sił na spacery.Nie wiem co mam już robić by zaczął  normalnie po  psiemu jeść,niech już się skończy te ząbkowanie bo oszaleję.Dziś na przykład zjadł miskę rybki -mintaj gotowany z jajkiem na twardo i to dopiero pod koniec dnia po długim spacerze.Wcześniej nic nie chciał tknąć.Nooo taaak ale o przysmaki to się apelował.Kupiliśmy mu uszy królicze i uszy środkowe  żeby miał gluś co sobie podgryzać.A ten zaczął to traktować jako swoje jedzenie,cwaniaczek mały.Nawet wie gdzie to jest schowane i siada mi przed półką i śpiewa serenady"daaaj dajjjj"

2 komentarze:

  1. Ty narzekasz a co ja mam powiedzieć...wiesz jak Franek je..:(( a na ząbkowanie najlepszy żel,sprawdzone na Adasiu...hahha..urosła ta parówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślisz że On da się wysmarować jakimś żelem :P jak zacznie kłapać tą krokodylą paszczą to nie ma odważnych ;p

    OdpowiedzUsuń