Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

sobota, 10 września 2011

Zimno,zimno i ponuro......a miało być słonecznie i cieplutko..marzenia:)Miniek  nie ma okazji wychodzić na dłuższe spacerki do parku niż zazwyczaj.Woli pochodzić sobie po przy blokowych trawnikach i po paru minutach zniknąć  w domku na kocyku:)Chyba trzeba będzie kupić mu jakiś kubraczek na te zimniejsze dni.Chcieliśmy dziś kupić mu jakieś szelki,przymierzaliśmy nawet jedne,mięciutkie i ładne ale niestety rozmiarowo za małe.Musimy poczekać do środy bo kobieta zamówi większe,zobaczymy czy będą lepiej leżały.Co prawda nie są to szelki o których myślę i marzę dla Minia.W naszych Polskich zoologikach nie ma tych szelek,wszystko to takie twarde ,niewygodne,parciane i nudneeee.....zero wyboru.Te szelki co mam na oku są śliczne,kolorowe i wygodne,trochę drogie ale z czasem na nie sobie uzbieram.Dlatego nie jestem zbyt zadowolona że Minio będzie miał te zwykłe,paskowe szelki bo chodzi mi głównie o jego wygodę,ale też żeby go nie obcierały.Jednak nie mogę go ujarzmić na spacerach,ciąga mi się do tych psów jak wariat i muszę go  hamować  obrożą.W szelkach będę miała lepszą kontrole nad nim,może lepiej będzie mu się uczyć chodzenia przy nodze jak będzie w szelkach:)
A tutaj te oto szelki c chciałabym kupić dla Minia
 
 Te szelki ma właśnie kumpel od Minia,Benio w których wygląda bardzo przystojnie :p Od razu mi się spodobały







2 komentarze:

  1. ale fajniusie te szelki,koniecznie kup mu te w motyw wojskowy-on taki waleczny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację sis,właśnie te mi wpadły w oko.Toż to jest mój mały Rambo :D

    OdpowiedzUsuń