Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 13 września 2011

Nic ciekawego się dziś nie wydarzyło,no może poza tym że Minio wsuwa żołądki aż mu się uszy trzęsą,nic w misce nie zostawia :)kurczaka pewno by olał aż sam by biedak się zjadł ;p Jutro trzeba będzie dokupić mu tych żołądków niech je na zdrowie,przynajmniej teraz jestem spokojniejsza że coś zjadł.Szkoda tylko że ostatnio jakoś nie chce mi jeść surowizny,nawet te kości cielęce ledwo co obgryzie a przecież takie mięcho jest najlepsze:)

Wyszliśmy dziś do parku na spacer i na szczęście dla Minia spotkaliśmy Gucia,jak zwykle była ganianina i zapasy.Bawili się dziś do upadłego.Oczywiście napstrykałam troszkę zdjęć z tej wariackiej zabawy:)











1 komentarz:

  1. dziwnie to brzmi "wsuwa żołądki aż mu się uszy trzęsą"..haha...a imię Gucio bardzo mi sie podoba,ciekawe dlaczego?::))

    OdpowiedzUsuń