Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 7 listopada 2011

Ehhh...zimno...mimo iż dziś ładnie świeciło słoneczko to gdy skończyłam pracę szybko zrobiło się znów zimno i ciemno.Z racji tego że Miniek coś ostatnio znów mi chrąchał nasze spacery są krótsze.Rzadko można spotkać towarzysza do zabaw dla Minia.pewnie psiakom nie chce się wychodzić na zimno.Minio z chęcią spacerowałby godzinami,uwielbia obserwować wszystko co się rusza :))Chciałam porobić mu trochę jesiennych zdjęć ,ale mój mały model jak widzi aparat to odwraca się do mnie tyłkiem ;p Poza tym liście które  opadły nie są już kolorowe a brunatne więc cały urok mija.
 Uwielbiam tę pozę :))
 Miniek zlewa się z jesiennymi liśćmi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz