Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 20 lutego 2012

Chyba kiedyś oszaleje z tym moim jamnikiem,znowu w domu zastałam  rozpierduchę.Wiadomo Lusia rozflaczona jak zawsze,poduszka z krzesła zsunięta,wszystkie papierki co leżały na jego widoku zostały poszatkowane w drobny maczek..Co za złośliwa bestia z niego,sto razy mu mówiłam że tak nie wolno a ten swoje ...ehhhh....Na dodatek gdy już pozbierałam Lusię do "kupy" to Miniek ukradkiem znowu zabrał się za wyrywanie jej flaków.Na szczęście zauważyłam to w porę i chciał czy nie chciał dostał klapsa w tyłek.Nie wiem czy zrozumiał przesłanie ale mam nadzieję że tak:)Potem podlizywał mi się jak tylko mógł.......
 Miniowski  gdy ja sprzątałam jego bałagan zaczął świrować pawiana,biegał w koło po pokoju...oszołom...




1 komentarz: