Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 5 lutego 2012


Co tu dużo pisać,Miniowski był z wizyta u Baronka.Biedny snuł mi się po domu szukając czegoś do gryzienia a że jego Pańcia ostatnio z gryzakami dała ciała to teraz psina nie ma co gryzc.Pomyślałam że choć zabawa z Baronkiem zapełni sobie czas a i Ja na tym skorzystam bo poklacham sobie z Aneczka :)Minio wpadł do Barona cały rozanielony,był tak szczęśliwy że od razu zaczął szaleństwo z kolega.Słychać było tylko tupot  rozbieganych łapek. i ich przekomarzanie się:)))

A to właśnie jest mój ulubiony model  :D

 

 Tutaj Miniowski dopada Baronka i robi mu Gili-Gili czyli łaskoczemy Kluseczkę:))





 Jeszcze pozostała inspekcja uszka
 Cóż za słodka minka wymęczonego Baronka

I buziaczek na koniec:))))








Ten widok to wzorki na oknie Ani które wymalowała jej matka natura.Prawda , że śliczne ? :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz