Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 31 stycznia 2012


Ciąg dalszy Miniowskich miłosnych treli.Głowa mi już pęka od tych dźwięków!!!!Czy jest jakiś sposób żeby uciszyć tego smarkacza ?? :)Pewnie nie ma bo nawet Lusia już tu nie pomaga ;p ;p Pogoda nadal nie zachęca do spacerów,Minio szybko mi wymarza i potem trzęsie się w domu jak osika.W  domu też jest dość chłodno,kaloryfery niedomagają przez te mrozy za oknem.Masakra jakaś :(Szkoda mi parówki że musi się tak kisić w domu ,zamiast brykać sobie po zielonej trawce.Spotkania z Baronkiem Miniek też ma ograniczone co  go zasmuca.Może jutro będzie lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz