Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

sobota, 7 stycznia 2012


Nie mogłam już patrzeć na te zepsutą zabawkę ,więc wymyśliłam że zrobię z niej dodatkowy szarpak dla Minia.Miniowi spodobał się ten pomysł i od razu zagonił mnie do zabawy .Dla uciechy Glusia pobawiłam się z nim ,niech dzieciak ma trochę radości:)Co prawda ręka mnie potem bolała  :) od tego szarpania bo siłę to już ma ta moja parówa w tej jadaczce ale da się żyć.Szarpak nie wygląda tak ładnie jak te sklepowe jednak Miniowi i tak się podoba.."To jest dobre po wsi latać" :) pewnie by tak powiedział jakby umiał ;p


 I tak to właśnie wygląda...moje dzieło
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz