Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 16 stycznia 2012


Zima nadal Nas nie opuszcza,ku mojemu nie zadowoleniu bo Miniek chyba ją polubił.....oprócz porannych spacerów gdy musi wyjść z ciepłych pieleszy:) Chętnie jednak chadza na spacerki do parku gdzie niucha wszystkie ślady pozostawione na śniegu.Od niuchania może go tylko odciągnąć inny pies albo bomba  ;p Wzięłam więc Glutka do parku by trochę pomarzł :)) chodziliśmy i chodziliśmy aż mi się zrobiło zimno a Minio....No właśnie ,Minio nos w śnieg i niucha dalej:)Niby mu zimno ale dzielnie to wytrzymuje.Pewnie spodobało mu się to białe coś ,co spadło na trawkę.Gdy wróciliśmy do domku Minio zabrał się za zabawę Pańciowymi skarpetami i innymi psimi rzeczami :D





 Wszędzie trzeba zajrzeć i wszystko poniuchać...
 


 Kto się ze mną pobawi patysiem???
 Baronka nie ma więc sam się nim zajmę...
 Hmmmm...
 

 
 Tu są te głupie kaczki do których nie mogę wejść :/
 A tu cio??
 Wredna wrona :))
 I co się na mnie patrzysz??
 Zaraz dam Ci nauczkę
 Nie zadzieraj ze mną wrrrr......
 I znów sie patrzy głupia :/
 
 A tutaj już kilka zimowych widoków naszego parku :)









 
Minio rozbrajający skarpetki...
 
A kuku tu jestem ;p

I nocny spacerek z kolegą:)))
Chłopaki wszystko muszę zbadać osobiście:)
Inspekcja krzaczka
Inspekcja..co kyje się w śniegu?
Próba smakowa:)
Usuwanie połamanych patyków przez inspektorów:)

The end

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz