Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 30 stycznia 2012


Kolejny dzień marudzenia mojej marudy.Dziś to już w ogóle głowa mi pękła ,bo chłopak spotkał swoją koleżankę Lalę(duża czarna sunia) która akurat jest w czasie cieczki.Miniek bardzo chciał się z nią przywitać  ale z racji tego że ma cieczkę nie pozwoliłam mu do niej podejść.Zresztą Pani suni też szybko czmychła jak zobaczyła Miniowskiego,pewnie dla jego i suni dobra :D Minio nie mógł tego przeboleć,zaczął mi płakać za nią jak oszalały.Gdy Lala znikła mu z pola widzenia Miniek nadal węszył i nawoływał  koleżankę aby wróciła :D Biedaczysko moje małe,przecież tego kwiatu jest pół światu:))Lala raczej nie będzie zachwycona amorami takiego kurdupelka.Co jednak począć na te młodzieńcze zauroczenia,trzeba to jakoś przejść.Mój zbuntowany nastolatek nie dawał za wygraną nawet w domu,myślałam w pewnym momencie że zaczyna wyć ale to było chwilowe ujadanie:)) Ciągle jednak kręcił się z miejsca na miejsce popiskując,kładł się pod drzwiami co mnie doprowadzało do białej gorączki bo drzwi są nieszczelne i wieje pod nimi przeciąg.Jeszcze mi brakuje aby się psina rozchorowała na jakieś reumatyczne badziewie.Nic nie mogłam poradzić na jego zachowanie,postanowiłam to już po pewnym czasie puszczać mimo uszu bo można by zwariować od tych pieśni miłosnych.Taki młody aż już mu amory w głowie,nie chce myśleć co to będzie na wiosnę jak sunie wyjdą na spacerki :))

A tak z innej beczki,znalazłam to na necie.Po prostu ręce opadają jak takie coś się widzi.Jakim podłym stworzeniem jest człowiek który uważa się za Władcę świata. Nie rozumiem takich "ludzi" czym się kierują w swoim postępowaniu?Nic tylko płakać nad głupotą człowieka.Najgorsze jest to że takie istotki jak Ta nie mają wyjścia i staja się ofiarami  totalnej znieczulicy :((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz