Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 6 czerwca 2012


Kupiłam dziś Miniowi tabletki na poprawę sierści.Chłopak coś ostatnio mi się za bardzo "sypie" bynajmniej tak mi się wydaje.Boję się że to z powodu braku witamin ,więc musiałam coś z tym zrobić.Od ostatnich tabletek minęło już sporo czasu więc być może ma jakieś braki w organizmie.Wzięłam więc Amino-Biotin  w  tabletkach.Cena nie była duża bo zapłaciłam 12 zł za 150 tabletek.Z tego co piszą mój psiak powinien dostawać dwie tabletki na dzień.Miałam zamiar kupić inne tabletki ale babka co miała je zamówić ich nie zamówiła,normalka.Wzięłam więc co było,obym tylko nie żałowała.Miniowi nie spodobał się jednak pomysł z tabletkami,przyjmuje je niechętnie.Dziwne bo wydaje mi się że mają lekko słodkawy smak i ładnie pachną.Muszę mu je więc wpychać po złości do pyszczka i czekać aż łaskawie znudzi mu się wypluwanie jej i ją pogryzie.Dostaje za zjedzenie tabletki smaczka na pocieszenie więc mam nadzieję że z czasem się do nich przyzwyczai.
AMINO BIOTIN
karma uzupełniająca witaminowo-aminokwasowa dla psów i kotów Skład 1000 g zawiera: wit. H – 200 mg, wit. B1 – 0,7 mg, wit.B2 – 3,5 mg, wit. B6 – 1,4 mg, wit. B12 – 0,004 mg, wit. PP – 47,0 mg, wit. A – 0,04 mg, wit. E – 0,5 mg, cholina – 270 mg, kwas pantotenowy – 7,7 mg, kwas foliowy – 2,2 mg, tryptofan – 0,45 mg, lizyna – 3,74g, metionina – 0,70g, cystyna – 0,37g, treonina – 2,12g, izoleucyna – 2,30g, leucyna – 3,35g, walina – 2,43g, histydyna – 1,20g, arginina – 2,68g, tyrozyna – 1,44g, glicyna – 2,09g, seryna – 2,05g, kwas glutaminowy – 6,74g, kwas asparaginowy – 1,38g, z przeciwutleniaczem E320, E321. Składniki: drożdże piwne, serwatka, sacharoza Właściwości i działanie: Amino Biotin jest połączeniem biotyny, witamin i aminokwasów egzogennych. Biotyna stymuluje gęstość i połysk okrywy włosowej, a witaminy i aminokwasy egzogenne wspomagają i uzupełniają działanie biotyny. Wskazania: Szczególnie zalecany w okresie formowania i wymiany okrywy włosowej. Dawki: pies – 1 tabl./2,5 kg c.c. dziennie, kot – 1 tabl./ 2,5 kg c.c. dziennie. Opakowanie: 150 tabl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz