Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 18 czerwca 2012


Upaaaaaaaał ,że masakra!Na spacerku spokojnie sobie chodziliśmy bo na nic więcej nie miałam siły.Zresztą i Miniek szybciej się męczył.Na po południowym spacerku nic ciekawego się nie działo,poza tym że Miniek obszczekał w niebo głosy Kretka czyli Krecika który sobie spacerował po parku :)na wieczornym spacerze za to  spotkaliśmy słodkiego 3 miesięcznego szczeniaka rasy labrador.Maluch był szczęśliwy że mógł kogoś pomęczyć,brykał radośnie za Miniem nie spuszczając go z oka ani na chwilę.Miniek też był zadowolony z towarzystwa choć czasami musiał wyślizgiwał się objęć 13 kilowego "bobasa"  :D Bawili się tak prawie 2 godziny aż sama nie wierzyłam jak wróciłam do domu .Minio był tak padnięty po zabawie ,że musiałam go wziąć na ręce i donieść do domu :) cwaniak jeden wie jak się urządzić.Spał za to jak "dziecko",nawet go nie budziłam na ostatni krótki spacer.Zdjęć nie mam  bo nie wzięłam aparatu.....po raz kolejny wrrr........
 Kilka zdjęć z po południowego spacerku(tu miałam aparat)
     Hmmm....

 
 Musze pilnować swojej Pani.....
             Mój mały zadumany stróż :)

       Eeeeee...to tylko dzieci,nudaaaa....
 
 Lepiej znajdę sobie jakiś patyk

               Przyjemniee.......

 

 W drodze do domu przy wodopoju krecik przemaszerował nam drogę.Miniek był niezwykle zainteresowany tym stworzeniem i nie omieszkał mu powiedzieć że On tu rządzi :)Krecik wita się z dziećmi przy placu zabaw...
 Ahoj maluczki :)
 Krecik nie miał ochoty na rozmowę z Miniem więc grzecznie się oddalił.
 Ojj Miniuś Miniuś bać się takiego małego Krecika ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz