Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 24 czerwca 2012


Nie ma to jak poranny spacerek,w parku nie ma wtedy ludzi z dziećmi,spokój i śpiewające ptaszki.Słońce grzało w sam raz,można więc było posiedzieć na ławeczce.Miniek zajął się super gałęzią którą znalazł wczoraj.Wyżywał się na niej ile mógł.Piesków zbytnio nie było ale i tak było miło.
Sesja zdjęciowa mojego obgryzaka :D



 




 
 Zawzięta z niego bestia :))
Potem nad staw....do kaczek......

 
 Poniucham tu i ówdzie :D


 Patyczka ciąg dalszy :)

 




 

A tu kilka zdjęć drzew które mnie zaciekawiły.Nie wiem co to za drzewo ale ma dziwne gałęzie jakby liany,ciekawe co to jest? 

 To jest ponoć Miłorząb Japoński.Tyle razy przechodziłam koło tego drzewa ale nigdy na nie, nie spojrzałam.Czasami ciekawe rzeczy ma się pod samym nosem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz