Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 17 czerwca 2012

Poranne foty z spacerku w parku.
Najpierw małe tarzanko w trawie czyli to co tygryski lubią najbardziej :)
 

 

 Potem zabawa piłeczką.........tylko gdzie ona jest?
 Ale dziuraaa<wow> tylko jak ja ją  stamtąd wydostanę? Ktoś mi pomoże?
 Odważny gołąb..........
 
 Minio bacznie mu się przyglądał :)


 Później krótkie odwiedziny u kaczek :) trzeba sprawdzić przecież czy wszystkie są :)
 



 Stokrotka..........nie polna lecz parkowa ;p
 Porzucajmy trochę :D

 
........................


Gdy wracaliśmy z zakupów spod Hali Mirowskiej spotkaliśmy Panią z śliczną jamniczką.Nazywała się chyba Pajo, o ile dobrze pamiętam.Jamniczka była w podobnym wieku co Miniek i tak samo temperamentna :) Już zaczęłam myśleć że to może być siostra od Minia,Pani jednak powiedziała ,że nabyła Ją w sposób adopcyjny.Minio od razu sunie polubił i to z wzajemnością,bawili się razem radośnie nie zwracając na nic uwagi.Przerywali jedynie na mały odpoczynek po czym zabawa zaczynała się od nowa.Nie wiem ile tak staliśmy i patrzeliśmy na nich ale wydaje mi się że było to ponad pół godziny szaleństw.
Nie wzięłam aparatu,ale nie dla tego że mi się nie chciało ale po prostu ZAPOMNIAŁAM.Ubolewałam nad tym przez cały czas ich zabawy,zdjęcia były by cudne,no ale jak pech to pech.Może uda nam się tę jamniczkę spotkać niebawem :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz