Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

sobota, 9 czerwca 2012


Na czas Euro park prawie opustoszał,rano jak byliśmy na spacerku było cicho jak nigdy.Dla Nas to żaden problem bo można było swobodnie sobie pochodzić nie zważając na biegające dzieci czy rowery.Powietrze było  znacznie przyjemniejsze dzięki wczorajszemu oberwaniu chmury.choć  mogłoby jeszcze popadać.Znowu wzięłam więc kocyk i poszliśmy na trawniczek koło Placu Piłsudskiego.Poleniliśmy się tam jakiś czas a potem chodziliśmy to tu to tam zwiedzając okolice.Miniek miał dziś szczęście i spotkał psiaka z którym sobie pobiegał,dzięki temu szybciej się wymęczył.Prawdę mówiąc ledwo doczłapał się do domu,od czasu do czasu kładł mi się na trawkę aby odsapnąć.
        Pobaw się ze mną proszę...................



 
 Ciekawe gałązki



 

              Gołąbek przy wodopoju :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz