Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 12 czerwca 2012




Od samego rana słoneczko,aż miło wybrać się na spacerek w taki piękny dzień.W parku nic nowego,wszystko stoi na swoim miejscu,tylko psiarzy jakoś brak  ale o tym wspominałam już wiele razy.Jedyne co, to spotkaliśmy Bajkę,niestety z Bajką nie można się dobrze bawić bo to szalona psica :D  Wędrowaliśmy więc to tu ,to tam z patyczkiem,odpoczywając co jakiś czas na ławeczce.Parkiem zawładnęli dziś kibice bo czeka Nas mecz Polska-Rosja.Wszędzie słychać więc piosenki zagrzewające do "walki".Mimo wszystko jest na razie spokojnie. Aaaa....ku mojemu zadowoleniu Miniowi wrócił apetyt....uff.....

      Poranna zabawa z piłeczką
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W necie znów pojawiły się ogłoszenia osoby która sprzedawała mi Minia.Widzę, że sunia służy im tylko do produkcji słodkich maluszków na sprzedaż.Te ogłoszenia pojawiają się prawie co pół roku :( Przecież jest zakaz handlu psami  spoza za rejestrowanych hodowli w celach zarobkowych ,nie wiem czy ktoś zajmie się tymi ludźmi.....Maluszki są przesłodkie,wyglądają jak mój malutki Miniuś,mam tylko nadzieję że każdy z nich znajduje dobry dom.

 


          Bosheee co za słodziak<cmok>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz