Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 23 października 2012


Korzystamy z pogody :)Brykamy za piłeczką....
 Moment na pozowanie...
          Parkowa jesienna wróżka ;p
 Było też obgryzanie patyczków....
         Hej!!Może dość tych zdjęć!>młody się buntuje<
                Szukamy piłeczki ...
                    Kopiemy dołki....
 Posępna mina niezadowolnego modela :D
               Wredne wronisko zaczepia parówkę...
                   Badamy okolicę...
               Zabawa w piachu.... :)
           Znalazłem fajną gałązkę :)
 Lepiej zwieję nim mi ją pańcia zakosi :))
                  Obgryzanko..
                 Zabawa w liściach...
     i znów podłe ptaszyska.......
                       Pani mnie zmusiła ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz