Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

piątek, 12 października 2012


Znowu ta sama szaruga za oknem.Minio  nie był zachwycony widokiem porannej mgły gdy wyszedł na siusiu,na dodatek te chłodne powietrze....brrrr...okropność.

Po pracy zmusiłam się do spacerku w parku bo trochę wiało,miałam jednak nadzieję że słoneczko wyjdzie choć na chwilę ku Naszej uciesze.Znowu spotkałam tego chłopaka z swoim"cielakiem" Psiak chciał się bawić a ten go trzyma na tej smyczy dalej,cóż nie to nie.Miniek zresztą nie pała do niego jakąś nadmierną sympatią,może już pomału wyrasta z tych szczenięcych szaleństw.Pochodziliśmy  z godzinę bo na więcej nie maiłam sił.
Słonko na chwilę wyszło.....ale tylko na chwilę,niestety :((

                                Bawimy się piłeczką ?
 A to Pańcia kupiła swojej pociesze do "zabijania czasu".Miniowi bardzo spodobała się taka pałka z owiniętym filecikiem z kurczaka :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz