Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

piątek, 5 października 2012


Rano padało ale po południu już świeciło przyjemnie słoneczko.Żal marnować taki czas więc byliśmy w parku się wyszaleć :) Chciałam by chłopak zmęczył się w zabawie ze mną bo z Czesia ostatnio to On nie szaleje i później w domu zachciewa mu się wygłupów.Na wieczornym spacerku nie byliśmy bo już był mu niepotrzebny,wolałam omijać Deisy z daleka aby go nie pobudzać.

                Troszkę jesiennych portretów :)
Pani obiecała nagrodę więc pozuję....
                  No dalej ,dawaj już!
                        Jeszcze?!......ehhh....


 Lepiej poogryzać sobie patyczki....

 Potem Miniek znalazł małe jabłuszko i ku mojemu zdziwieniu zaczął je jeść.

                 smaczne :))


             A teraz pora na dołki :D 

 Jamniki na spacerach nigdy się nie nudzą! :)


 Tak dla oka troszkę jesieni,która w Parku jest po porostu piękna i kolorowa :) dopóki nie zacznie padać oczywiście :D












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz