Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 10 sierpnia 2011

Mała maruda....

Mój maluch coś ostatnio nie jest w humorze,ciągle grymasi i marudzi.Nawet znowu nie ma ochoty wychodzić na spacery,muszę go ciągać by się ruszył.Nie wiem co mu dolega,być może bolą go dziąsła bo wczoraj wypadł mu ząb.Pogoda zresztą też nie jest zbyt ciekawa,znowu zaczyna popadywać i jest zimny wiatr którego Miniek nie znosi :D Marudzi przy misce,nie chce jeść chrupek,nie chce gotowanego ani  swoich ulubionych surowych kości cielęcych.Kupiłam dziś kurczaka ,może zje bo nie trzeba tutaj gryźć.Teraz sobie smacznie śpi na łóżeczku,Nie wiem czy wyjdziemy dziś do parku :( jak pogoda się nie popsuje to być może tak,szkoda tylko że jest taki zimny wiatr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz