Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 26 października 2011

Minio czuje się dziś dobrze,zero kaszlu,bryka jak nakręcony:)Oby choroba nie wróciła bo ukatrupię tego weterynarza co oskubał mnie do cna :/ Dziś znów musiałam zapłacić kolejne 22 zł za sam zastrzyk o__O  masakra.No ale dość już o weterynarzach bez powołania,lepiej cieszyć się tym że  Gluś zdrowieje.Wiem że posiadanie zwierzaka kosztuje,ale żeby taki lekarz wzbogacał się na chorych istotkach ,okropne.Jak dla mnie to te ich pożal się Boże  usługi są znacznie za drogie.Miniek stara się przedłużać swoje spacery jak tylko może,pokręci się tu i tam  ,czasami próbuje swoich sił biorąc mnie na popiskiwanie.Chciałby dłużej pochodzić ale nie może,na razie musimy uważać by  się znów nie zaziębić.Próbuje go nawet owijać w szalik,ale ten cwaniaczek, jak tylko wyjdzie na dwór zaczyna się obcierać o wszystko próbując je ściągnąć.Ubranko jednak trzeba kupić bo wieje jak ch....a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz