Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 31 października 2011

Dziś również byliśmy w parku,trochę krócej niż wczoraj,bynajmniej tak mi si wydaje :D Czas na spacerku leci tak szybko że nim człowiek się zorientuje a tu już mija godzina .Spacer z psem mnie rozbraja,zapominam wtedy o problemach  w głowie mam tylko to co widzę dookoła.A jesień w parku bywa bardzo piękna.Nigdy nie myślałam że w Warszawie może mnie coś urzec a jednak.Bardzo polubiłam Park Saski do którego mam  parę kroków.Ciesze się że mam gdzie wyjść z psem,bo zapewne wiele psów w Warszawie nie może cieszyć się spacerami  z Państwem po zielonej trawce.Codziennie wychodzą albo na maleńkie trawniczki przed blokiem albo załatwiają się na betonie,żal mi ich.Miniek bardzo lubi nasze wyjścia,brakuje mu ich gdy np.pogoda nie dopisuje i nie może sobie pobiegać.Jak juz wspomniałam,jesień w tym parku jest bardzo kolorowa,nic tylko podziwiać.Wszędzie jest pełno drzew o różnych barwach a widok deszczu liści spadających  na wietrze jest po prostu piękny.Porobiłam troszkę zdjęć ale ten mój aparat jakoś nie umie oddać piękna tego co chciałam pokazać.Narazie jednak  nic więcej zaoferować nie mogę więc podziwiajcie to co napstrykałam  :P

 Bardzo podoba mi sie ten krzaczek ,jest sliczny :))
A tutaj "Flip i Flap" czyli jeden długi i chudy a drugi krótki i zbity :D czyli dwa rozrabiaki w swoim żywiole.Mops "Baron" kontra jamnik "minio"
Spotkaliśmy tez jednego jamnika:)) jakoś mało tych jamników w tym parku buuu...
 
 
Trochę mnie z moim chłopaczkiem :))
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz