Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

sobota, 17 grudnia 2011

Nuda,nuda jeszcze raz nudaaaaa.....Miniek w domu dokazuje jak może,męczy nie tylko swoje zabawki ale i Panią:)) Psina najchętniej wybiegała by się na jakiejś polance  z swoim kumplem ,ale cóż...jak nie można to co zrobić.Trzeba szybko zdrowieć wtedy może Pani pozwoli na spotkania z Baronkiem.Baronek zresztą też jest zasmarkany więc szaleństwa muszą iść w odstawkę.

Moja Pani faszeruje mnie tymi paskudztwami i mówi że dzieki temu będę zdrowy...
 Nie lubię tego ale dla Baronka zniosę wszystko :))Będę mógł się wtedy z nim pobawić...plawda???

Ale jestem znudzoooonyy...
Miniek snuje się po domu ,szukając zaczepki :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz