Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

czwartek, 5 lipca 2012



Jakoś żyjemy...ledwo :) Na spacer dopiero wyszliśmy pod wieczór aż słońce schowało się za horyzontem.Miniek się wyszalał bo spotkał swoje trzy koleżanki.Była Deisy,Emi i na moje nie szczęście Czesia.Trochę sobie pobiegali choć nie obeszło się bez molestowania ;p Tak bym chciała by młody w końcu odczepił się od ogona Cześki i bawił się z nią jak na psa przystało,ehhh.....Zdjęć nie zrobiłam bo trudno uchwycić mi takie ruchliwe potwory :))może innym razem.
A tu poranny Glucio który zaczepia mnie do zabawy i to zawsze gdy rano muszę się zbierać do pracy :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz