Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 11 lipca 2012


Rano byliśmy na spacerku w parku i Minio spotkał Fado.Co prawda spotkanie nie trwało długo bo Fado po 10 minutach poszedł do domku ale Miniowi to starczyło.Miniek zmuszał go biegu,więc Fado brykał tam i z powrotem aż Miniek się zmęczył .Nie chciał się z nim rozstawać i gdyby nie to ,że był na smyczy pewnie poszedłby z Fadem do domu a mnie tu zostawił.Tak,tak taka jest moja parówa,ostatnio ma jakieś "muchy w nosie" marudzi i puszcza fochy.Dziś na przykład udawał smutasa ,od samego rana miał taką minę jakby był obrażony na cały świat :)Więc gdy przed południem poszłam na Halę Mirowską,oczywiście z nim to kupiłam ma gryzaczki na pocieszenie by się tak nie boczył ;p Apetyt mu dziś dopisuję ,jak na razie bo wczoraj ledwo co zjadł.
Foty po porannym spacerze-wybiegany ,szczęśliwy pies :)


 A tu już z małym co nieco na poprawę humoru od Pani :)



Spacerki w ciągu dnia były krótkie,za to spacer wieczorny był udany.Mimo iż nie odbył się w parku tylko na naszym Placyku Dąbrowskiego to Minio wybawił się za cały dzień.Spotkaliśmy tam bowiem Panią z Milką(labladorką) i ukochaną od Minia czyli Emi.Człowieki  tzn. się My baby sobie rozmawiały o innych psach a psiaki biegały i sobie rozrabiały.Minio oczywiście najlepiej bawił się z Emi choć i z Milką sobie pobiegał.Gdy Mila poszła zakochana para mogła  podgryzać się bez umiaru.Bawią się razem tak słodko że aż żal im przerywać.Łobuzom nawet nie prze szkodził drobny deszcz ,romansowali sobie dalej.Rozstaliśmy się dopiero gdy oboje się zmęczyły i było już brak za interesowania :) Minio zadowolony wracał z merdającym ogonkiem do domu.....fajnie było :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz