Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

czwartek, 19 lipca 2012



Wróciłam właśnie z wieczornego spaceru.W sumie byłam na dworze prawie 2,5 godziny a miałam wyjść tylko na  30 minut.Nie spodziewałam się ,że spotkamy w parku jakiegokolwiek psa bo chwilę przed naszym wyjściem padał deszcz.Myliłam się i w sumie jestem zadowolona bo Miniek znów wybawił się na całego.Spotkaliśmy Tarika,Wespę,jakiegoś nowego kolegę Beagle szczeniaka  który wabił się Bigos ;p (głupie trochę ) a na koniec trafiła się Czesia z którą Miniek spędził większość spaceru.Jamniki dokazywały sobie nawzajem,Miniek od czasu do czasu próbował szczęścia z Czesią.Było super,my sobie pogadałyśmy z napotkanymi osobami a jamniki i inne psiaki się bawiły swobodnie.Zdjęć nie mam bo jak mówiłam wyszłam tylko na chwilę :D Zmęczona jestem jak diabli a o Miniu już nie wspomnę :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz