Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 27 sierpnia 2012




Miałam dla Miniowskiego schowany smakołyk który już zakupiłam jakiś czas temu.Schowałam go i o nim zapomniałam.Dziś spoglądając do szafki go zobaczyłam.....upssss........Jest to jakieś udko z kurczaka wędzone czy cóś.Pachnie ładnie,smakować nie smakowałam  ;p Miniowi chyba jednak nie smakuje bo trochę go poskubał i zostawił,szkoda bo wygląda całkiem całkiem.




Na razie mamy zapas karmy którą odkupiłam od Eli .Miniowi smakowała ta karma gdy Ela nią częstowali psiaki na spacerze więc się skusiłam.Zobaczymy jak nam będzie schodzić,dlatego nie wiem czy na początek nie wzięłam za dużo bo cały kilogram.Jest to karma Royal Canin weterynaryjna więc chyba powinna być dobra pod względem jakościowym:)  Minio postanowił od razu się nią zaopiekować:))
 Naklejka już na tym opakowaniu była bo wzięłam je z sklepu zoologicznego właśnie z myślą o suchej karmie.
 Da mi trochę czy nie???


 Zaraz się z tym rozprawię....


 Może lepiej od góry??
 Pańcia trochę mi nasypała dlatego mam taki uśmieszek na mordzi:))
 Tak się najadłem że chyba się zdrzemnę.....






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz