Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

sobota, 11 sierpnia 2012


Od rana ani promyczka słonka.Minio jest zawiedziony taką pogodą,nie wyszedł dziś ani razu do parku na spacer tylko musiał wystarczyć mu placyk koło bloku.W domu próbowałam się z nim bawić by mu się tak strasznie nie nudziło,większość czasu po prostu przespał.Jednak na ten wieczorowy spacer nie mógł się doczekać.Modliłam się tylko by nie padało bo i z tego spaceru byłyby nici a tego Minio by nie zniósł :D Na szczęście obyło się bez deszczu , ale chmury groźnie nad nami wisiały.Minio dał upust swojej nagromadzonej energii i był zadowolony że choć ten spacer się udał.Nie było Emi ale może jutro rano ją spotka(jak Pani się poświęci i wstanie rano)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz