Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

poniedziałek, 2 kwietnia 2012


Ciąg dalszy Miniowego amoku za babami.Głowa mi pęka od tego skomlenia ,chyba zafunduje mu jakieś uspokajacze :D sobie chyba też bo mogę zaraz oszaleć.Dlaczego ludzie  chodzą z suczkami z cieczką bez smyczy?Przecież szlag mnie zaraz trafi!Podbiega taka do mojego napalonego młokosa i nadstawia się jakby czekała na kopa w dupsko.Jak jeszcze jedna tak zrobi to chyba jej go zafunduję ;p Mój pies jest na smyczy więc i ich suka niech też  będzie,przecież  Ona też może uciec.Cóż poradzić na ludzi młotów,szkoda gadać ;/ Pogoda do chrzanu,zimno,zimno i jeszcze raz zimno.Miniowi udało się spotkać Bajkę i kolegę Stefka , pohasał więc troszkę i w zabawie zapomniał o swoim "przeznaczeniu". Staram się trochę krócej z ni m chodzić bo boje się czy nie załapie mi znów jakiegoś przeziębienia.Te zmiany temperatury są okropne do tego wiatr i deszcz.Kurcze tyle rzeczy na mojej biednej głowie  :D 

 "Dzika"sfora ;p
 

 

 

 




 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz