Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 29 kwietnia 2012


Pogoda znów piękna.....wymarzona na plażę albo urlop na mazurach.Niestety My nigdzie się nie wybieramy na długi Majowy weekend więc swój wolny czas spędzamy w parku.Minio prawie całe dnie spędza na świeżym powietrzu,wracamy do domu tylko na odpoczynek i na jedzonko ;p Dziś było jeszcze cieplej niż wczoraj i znacznie duszniej.Miniek męczył się już po godzinie i ledwo doczłapywał do domku.Swojej piłeczce jednak nie odpuszczał i Pańcia musiała rzucać.Kolegów do zabawy też cały dzień nie było,pewnie wszystko powyjeżdżało albo się pochowało przed upałem.
   Uśmiechnięty dziabąg :)
 

 Skubanie trawki
 Opalamy sie z piłcią
 c.d.
 I kto mi porzuca???Na co czekasz?
 
 Zwiedzam
 Eeeee....zmęczyłem się :)
 Znów Ja....




Ahhhhaaa....zapomniałabym,dziś mija równo rok jak do domu sprowadziłam tego brzdąca.Nie mogę uwierzyć że to minęło tak szybko:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz