Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 8 kwietnia 2012


Cóż tu pisać,Święta mijają spokojnie i leniwie jak chyba u każdego.Denerwuje mnie jednak brak pogody bo jest zimno i ponuro.Człowiek by chciał posiedzieć na ławeczce,skorzystać z wolnego czasu a tu lipa:(zimni,zimno i zimno aż ręce drętwieją.Ehhh...szkoda gadać,coś ta wiosna marudna jest.Poszliśmy do parku ale tam też nic ciekawego się nie działo w sumie to już tak od dwóch dni.Spotkaliśmy tylko LaLę i jakiegoś Ferdka-chodzi o psy:) Porzucałam chłopakowi parę razy piłeczkę ,pochodziliśmy,pozwiedzaliśmy i to wszystko.Mało ludzi co jest super ale nawet tych psiarzy też nie widać, pewnie wszyscy powyjeżdżali  z Warszawy.W domu Minio dużo śpi ,chce aby te pochmurne dni mu szybciej zleciały.Mnie tez się nudzi tak jak i jemu:(
                          Już lecę :D
               Zimnooo...brrr,,,,,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz