Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

piątek, 30 listopada 2012


Kupiłam Miniowi pół kilo karmy z Royala dla wrażliwców aby sobie pochrupał bo chyba coś mu zaszkodziło.Choć ma suchą karmę którą dostałam na próbę od Eli zjada ją bardzo nie chętnie i nie za często.Najbardziej upodobał sobie Royale więc zmuszona jestem tę kamę kupować.Gdy tylko nasypałam mu ją do miski to odrazu wsunął całą  z zadowoleniem ,czekając na dokładkę.Oby po tym biegunka się zatrzymala bo zacznę się martwić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz