Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 19 września 2012


Huraaa wróćiłą Czesia!-cieszy się Miniek :D
Ich spotkanie jednak nie było takie super bo Minio od razu zabrał się za amory do niej.Była też Emi która również Ją molestowała a Deisy powalała do parteru.Biedna Czesia musiała bardziej się przed nimi bronić niż się z nimi bawić.Nie wiem co je napadło,może to jakiś rodzaj powitania ;p

Zanim jednak Miniek spotkał się z "dziewczynami" była na spacerze z Pańcią, która stawała na głowie aby psiak był zadowolony i wybawiony.Miniek zainteresował się nową zabawką która zwie się kasztanem :)Bardzo spodobało mu się ganianie za nim.Lubi je także oskubywać z łupiny,skórki nie wiem jak to nazwać.Chłopak dzięki kasztanowi wyszalał mi się na całego :D Ot takie małe przyjemności.

            Uwaga ja tu łapię kasztana!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz