Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 12 września 2012


Tak dziś spędzałem czas z swoją Panią :) Najpierw bawiła się ze mną patyczkiem,ganialiśmy się.Oczywiście mnie nie potrafiła złapać bo ma tylko dwie nogi ;p  Później troszkę mi go porzucała,pewnie myślała że będę aportować :)) Uwielbiam obgryzać patyczki,niestety moja Pani nie jest z tego powodu zachwycona.Ciągle mówi coś że mi się wbije w gardło albo w jelita.Nie wiem co to znaczy więc robię dalej swoje ;p 








 Później powęszyłem co tu ciekawego robią,przeciez muszę wszystko wiedzieć....



 Znalazłem ciekawą rzecz,to chyb jakiś wielki badyl bo był drewniany ale strasznie miękki.Mogłem go rozrywać na kawałeczki jak papier.Bardzo mi się to podobało...













 No i skończone :) Jestem lepszy niż niszczarka ;p
 Ciekawe miejsce prawda? :) Dla jamnika owszem :)
Ale najbardziej lubię kopać dołki,ostatnio często to robię.Nie wiem czemu ale idzie mi to całkiem nieźle :D









Mógłbym tak do nocy ale Pani powiedziała żebym zostawił coś na jutro......zostawiłem więc bo łapki mi się zmęczyły....w ogóle jestem zmęczony:)Ale miło było dziś na podwórku,szkoda że nie było Czesi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz