Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 28 marca 2012


Dziś można było powiedzieć że mamy wiosnę:) Dzień nie zaczął się najlepiej bo od rana było pochmurnie i zimno.Po południu jednak się rozpogodziło i było cudnie.W parku nie było zbyt wiele psów do zabawy.Najpierw Miniek spotkał Yorka z którym kiedyś się bawił.York tym razem był jakiś zakręcony,cały czas próbował wymusić na Miniu poddaństwo.Zamiast się bawić wykłócał się z parówką o to kto jest tu ważniejszy i silniejszy.Myślałam że Miniek jakoś się odgryzie bo nie łatwo się poddaje innym psom a ten Glut kładł się  do góry brzuchem....coś takiego ,York pokonał mojego siłacza:))Później spotkaliśmy Bajkę ale psiaki niespecjalnie sobą się zajmowały,każdy wolał swoje zabawki i Panie:)Naprawdę było bardzo przyjemnie,aż Miniek z zachwytu kładł się na trawce i tarmosił radośnie.Za niedługo ta słomiana trawka będzie zielona i soczysta,wtedy to dopiero będzie zabawa....
A to już są prace wykopaliskowe.....

 
 Trzeba spojrzeć co się dzieje na horyzoncie:)
                Ciąg dalszy.......
 Trzeba mieć też czas na małe czułości...
 Bystra dziewczynka :D nadajesz się na moją żonę ;p;p;p
 
 Resztę zrobię sam:))))

 No dobra mała muszę pędzić do domu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz