Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

niedziela, 25 marca 2012

Nasz poranny spacerek..W około widać coraz więcej oznak wiosny,pomalutku na drzewach zazieleniają się małe pączki liści,za niedługo będą już duże i zielone:)Jak widać na załączonym obrazku,Minio nie daje mi pospać,uwielbia mnie budzić jak tylko zobaczy słoneczko w szybie:)
Uwielbiam wierzby są takie piękne.Nie mogę się doczekać aż będą w pełni zielone :D 
Nasze parkowe kaczuchy wygrzewające się w promieniach słońca.


 
 Śpię sobie zmęczony.....
Śniadanko:) Pani dała mi ogonek wieprzowy,pyszotka:)))

Wygląda jakby pochłaniał wielkiego szczura ;p;p

Popołudniowy spacerek....................i sesja z piłeczką :)

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz