Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

środa, 7 marca 2012


Zimno dzisiaj brrrr.....słoneczko lekko świeciło więc po pracy tradycyjnie wyszliśmy do parku pozwiedzać.Niestety Minio dziś sobie nie poszalał z Fadem bo gdy My wchodziliśmy do parku to Fado akurat wychodził.Trudno nie tylko Fado istnieje przecież jeszcze jestem Ja :D  Aby mu się więc nie nudziło pańcia porzucała swojej parówce patyczek,oczywiście liczyłam na choć jeden aport ale cudu nie było :) W ogóle Miniek był  dziś nieznośny,ganiał gdzie chciał i robił co chciał.Zdenerwowałam się na te glizdę bo  zamiast mądrzeć to mi głupieje :)buntownik mały.Spotkaliśmy więc Ramonna i z nim trochę pochodziliśmy bo biegać to raczej nie można było.Myślałam że z upływem czasu znajdzie się ktoś do zabawy z Miniem ale cóż nikogo nie było.Pewnie za zimno było na dłuższy spacer tylko My tak się wyrwaliśmy znowu jak "Filip z konopi" :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz