Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

czwartek, 1 marca 2012

I mamy już Marzec,mój ulubiony miesiąc,wiadomo czemu-bo wszystko w Marcu budzi się do życia!W Marcu przychodzi wiosna a zima odpuszcza.Dziś jednak wiosny nie było widać , było pochmurno i mglisto z okropną mrzawką brrr.....Wczoraj było tak pięknie a dziś tak okropnie(( Pierwszy dzień Marca nie pokazał się się od najlepszej strony,miejmy jednak nadzieję że z upływem dni będzie lepiej.Minio z powodu pogody jest w niehumorze,nie bardzo chciał wyjść na spacer po pracy.Po dłuższej namowie jednak zrobił mi łaskę i poszliśmy do parku.W parku....ciszaaaa...żadnego psa,zero szczekania,nic.Wróciliśmy więc mokrzy i nie pocieszeni,jak to tak może być<foch>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz