Witam serdecznie

Jest to blog poświęcony mojemu psiakowi jamnikowi którego kocham ponad wszystko !Są tu zapiski z jego jamniczego życia i zdjęcia które udało mi się zrobić mimo niechęci fotografowanego obiektu :) Mam nadzieję ,że blog się spodoba i miło by było gdyby od czasu do czasu koś pozostawił tu po sobie swój komentarz a nie znikał jak kamfora ;p No ale nie będę marudzić,miłego zwiedzania po Miowym życiu .Pozdrawiam serdecznie

wtorek, 25 grudnia 2012



Na dworze plucha,śnieg się roztapia w mgnieniu oka i wszędzie te gigantyczne kałuże ...łeeeee...nie cierpię tego!Rano  w szybkim tempie(tzn około godzinnym :) )obeszliśmy park,nie było co robić chyba że bawić się z kaczkami w kałużach :)) Mińka interesowały tylko patyki,wyszukiwał je namiętnie  a potem  rozkładał  na drobne części.Nikogo do zabawy znów nie było Miniek więc z sromotną minką wrócił do domu.Nawet w domu nie można mieć spokoju,parówka zadbała o to by Pańci się nie nudziło.Zamęczał mnie piłeczką więc robiłam jako rzucająca a On odbierający ;p Poza tym świąteczna nudaaaa,leniuchujemy brzuchem do góry :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz